  • 1. Data: 2007-09-18 15:53:17
    Temat: sprawa rozliczenia wynagrodzenia
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam, podczas wakacji zostalem zatrudniony w firmie X poprzez firme Y.
    Szef firmy X z ktorym rozmawialem mowil ze wynagrodzenie wynosi 1000zl
    brutto, 724netto,
    minal 1 miesiac nie dostalem ani wyplaty ani umowy,
    pracowalem lipiec sierpien.
    w sierpniu 21 dostalem 1 wyplate za lipiec w wysokosci 436zl, mowili ze
    wyrownaja pozniej.
    rowniez kolo 8 sierpnia nagle szef firmy X sie obudzil ze do firmy Y mam
    wysylac faktury za paliwo czego ja nie robilem bo po 1 nie mialem umowy
    zadnej po drugie wyplaty.
    W dniu dzisiejszym nadal nie mam wyplaty, slyszalem cos ze mam dostac 295zl
    + tamte 436 daje lacznie kwote kolo 700zl, a powinienem miec zgodnie z
    umowami ktore dostalem na koniec wrzesnia (umowy zlecenia) 1448zl netto.
    Teraz sie tlumacza ze nie mogli rozliczyc paliwa i to jest potracona kwota,
    a nawet jesli to jak z 800 zl zaliczki na paliwo im wyszlo ze ponad 700zl
    jest watu ????
    cos tu jest nie tak, klapia sie i cos tam sciemniaja.
    napisalem do nich pismo o wezwanie do zaplaty w ciagu 14 dni zaleglej kwoty
    bo inaczej sprawe kieruje do sadu i do PIPU, czy dobrze zrobilem jak to
    rozegrac?
    prosze o pomoc