    From: "Violetta Śmigiel" <v...@p...bsb.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa o rozwód
    Date: Wed, 30 Jan 2002 08:47:04 +0100

    Jestem po pierwszej rozprawie w sprawie o rozwód. Mam dodatkowy dowód, który
    może być mi pomocny przy orzezczeniu sprawy. Nie wiem, kiedy mogę go
    dostarczyć, czy przed następną rozprawą, czy wcześniej.
    Co zrobić, jeśli przewodnicząca składu sędziowskiego zezwala mi jedynie na
    zadanie dwóch / trzech pytań świadkom, a następnie zwraca sie do
    pełnomocnika drugiej strony, który zalewa potokiem pytań i już nie dopuszcza
    mnie do głosu, a po mojej interwencji protokołuje, że przeszkadzam w
    prowadzeniu rozprawy. Na sali występuje bez pełnomocnika i jestem bezsilna ?
    Serota