    From: "syl" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sprawa o mieszkanie
    Date: Sun, 24 Feb 2002 21:56:25 +0100

    Witam. Mam na imie Janek i mam 22 lata.
    Dwa tygodnie temu wygrałem sprawę sądową o mieszkanie po moim zmarłym
    ojcu.[Po śmierci ojca nie miąłem do żadnego prawa do owego mieszkania, gdyż
    nie byłem w nim zameldowany, mieszkanie nie było własnościowe, a jedyną
    zameldowaną w nim osobą był mój zmarły tata. Ja Mieszkam z ciotką w domu
    jednorodzinnym. Jestem tam zameldowany i w przyszłości ten dom na 100%
    będzie mój.]
    Sprawę tą prowadził prawnik, który podczas jej trwania polecił mi pewną
    kobietę. Kobieta ta zaoferowała mi 20 tysięcy złotych za prawa które uzyskam
    po wygraniu sprawy. Doszliśmy z ciotką do wniosku, że nie ma sensu
    utrzymywać dwóch domów i przystałem na propozycje tamtej kobiety. Podpisałem
    jej sporządzony przez nas "na kolanie" dokument, będący dla niej
    zabezpieczeniem że się nie wycofam z danego słowa. Oto treść dokumentu:
    Jan Soltysiak
    ul. Centralna 7

    Zobowiązuję się przekazać wolny lokal przy ul.Grabnej 2/16 na
    rzecz osoby zainteresowanej
    Anny Bąk jako nowego głównego najemcy za określoną kwotę
    grzecznościową 20 tyś.PLN
    Przy otrzymaniu gotówki zobowiązuję się przekazać klucze od
    lokalu.

    Jan Soltysiak
    Anna Bąk

    Mój problem polega na tym że chce sie z tej umowy wycofać i zachować
    mieszkanie jednak nie wiem czy dokument ktory podpisałem bez obecności
    światków ma jakieś znaczenie prawne. Wiem że owa pani ma ogromną ochotę i
    będzie rozwścieczona wiadomością utraty tak smakowitego kąska.
    Warto wspomnieć ze nasza główna bohaterka pracuje w administracji
    mieszkaniowej.
    Proszę o pomoc kogoś kto ma jakieś pojęcie o moim problemie pod kontem
    prawnym.
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam.