  • 1. Data: 2005-11-19 14:53:01
    Temat: sprawa karna-jak sprawdzić na jakim jes etapie
    Od: markiz <a...@p...onet.pl>

    witam

    jest taka problem:została mi skradziona karta bankomatowa, podejrzany
    został zidentyfikowany, sprawa z policji poszła do sądu i teraz ciągnie
    się to już piąty miesiąc a ja nic nie mogę się dowiedzieć na jakim jest
    etapie, w sądzie mówią że to jest sprawa karna i zostanę poinformowany
    ale jeżeli jakieś pismo zostało wysłane na adres zameldowania to ja tego
    nie sprawdzę bo mieszkam gdzie indziej.

    Czy mogę sprawdzić w sądzie na jakim etapie jest sprawa?

    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-11-21 16:57:27
    Temat: Re: sprawa karna-jak sprawdzić na jakim jes etapie
    Od: irekk <i...@w...pl>

    markiz napisał(a):
> [...]
    > nie sprawdzę bo mieszkam gdzie indziej.
    >
    > Czy mogę sprawdzić w sądzie na jakim etapie jest sprawa?

    Coś mi się tu nie podoba.Gdyby materialy były w ądzie miałbyś wyznaczony
    termin rozprawy.
    Prawdopodobnie leżą w prokuraturze.Jako pokrzywdzony masz prawo do
    przegląąnia akt i robienia odpisópodobnie jak podejrzany.ZAjrzyj do
    kpk,rozdział o pokrzywdzonym.

  • 3. Data: 2005-11-21 17:59:03
    Od: markiz <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik irekk napisał:
    > termin rozprawy.
    > Prawdopodobnie leżą w prokuraturze.Jako pokrzywdzony masz prawo do
    > przegląąnia akt i robienia odpisópodobnie jak podejrzany.ZAjrzyj do
    > kpk,rozdział o pokrzywdzonym.

    ale z tego co wiem to sprawa została przekazana odrazu z policji do sądu
    i jedna rozprawa się odbyła bez mojego udziału (nawet nie zostałem
    poinformowany o terminie tej rozprawy) i od tej pory cisza, w sądzie
    niechcą czy też nie mogą udzielić mi żadnej informacji.
    I tu mam właśnie pytanie: jak w sądzie sprawdzić na jakim etapie jest
    sprawa?

  • 4. Data: 2005-11-21 22:58:57
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "markiz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I tu mam właśnie pytanie: jak w sądzie sprawdzić na jakim etapie jest
    > sprawa?

    Nie wiem czy ty wiesz, ale ludzkość już od dłuższego czasu korzysta z
    telefonów. Podpowiem ci w tajemnicy - sądy też z nich korzystają

    --
    "Ignorantów pouczaj..... w poszukiwaniu dobra, piękna i prawdy"

    Pozdrawiam: Sonn

  • 5. Data: 2005-11-22 15:56:51
    Od: markiz <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sonn napisał:

    > Nie wiem czy ty wiesz, ale ludzkość już od dłuższego czasu korzysta z
    > telefonów. Podpowiem ci w tajemnicy - sądy też z nich korzystają

    ok,ale wyobraź sobie że dzwoniłem ,jednak panienka w sądzie twierdzi że
    skoro nie znam sygnatury to ona mi nie może nic powiedzieć.