  • 1. Data: 2008-08-18 16:20:11
    Temat: spoldzielnia mieszkaniowa- dyskryminacja
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    nowy blok w winda, niestety zeby dojsc do windy jest 6 schodow wewnatrz bloku,
    bez podjazdu dla wózka dzieciecego, uwazam to za jawna dyskryminacje matek z
    malymi dziecmi, pogwałcenenie konstytucyjnego zakazu dyskryminacji
    co Wy na to?

    ps. tylko prosze bez porad typu wziasc dziecko pod pache, zarzucic na plecy a
    wozek wniesc, bo wozek gleboki jest ciezki i bez pomocy kogos trudno to
    zrobic, znam kobiety co wnosza na 5 pietro ale czy to normalne?

  • 2. Data: 2008-08-18 16:34:43
    Temat: Re: spoldzielnia mieszkaniowa- dyskryminacja
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    ja pisze:
> [...]
    > wozek wniesc, bo wozek gleboki jest ciezki i bez pomocy kogos trudno to
    > zrobic, znam kobiety co wnosza na 5 pietro ale czy to normalne?

    zgłosić to na piśmie do spółdzielni
    czy wiesz, ze oni o tym oficjalnie wiedzą?

    jak Cię zleją, to wtedy akcja z pismakami

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-08-18 17:36:19
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    Użytkownik " ja" <l...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bez podjazdu dla wózka dzieciecego, uwazam to za jawna dyskryminacje matek
    > malymi dziecmi, pogwałcenenie konstytucyjnego zakazu dyskryminacji

    ba. ja mam wiekszy problem. u mnie w bloku mieszka 3 sasiadow. czy to nie
    jawna dyskryminacja ludzi, ktorzy lubia samotnosc i pogwalcenie
    konstytucyjnego prawa do decydowania o tym co mam robic samemu? oni leja
    wode w kranie i nie moge spac przez to. wiem, ze moglem kupic dom w lesie, a
    nie mieszkanie w bloku, ale... mam przeciez prawo.

    --
    marekN

  • 4. Data: 2008-08-18 17:49:40
    Od: Cut <c...@c...pl>

    ja pisze:
> [...]
    > wozek wniesc, bo wozek gleboki jest ciezki i bez pomocy kogos trudno to
    > zrobic, znam kobiety co wnosza na 5 pietro ale czy to normalne?

    A co z niepełnosprawnymi? Czy nowe bloki nie muszą mieć podjazdów dla
    niepełnosprawnych? Zapytam koleżanki (dr inż. budownictwa) - może to być
    punkt zaczepienia.

  • 5. Data: 2008-08-18 18:58:05
    Od: "Easy" <e...@m...org>

> [...]
    > wozek wniesc, bo wozek gleboki jest ciezki i bez pomocy kogos trudno to
    > zrobic, znam kobiety co wnosza na 5 pietro ale czy to normalne?

    dziecko i wozek to se mozesz wziac na plecy, fakt...
    ale co ma zrobic ktos na wozku inwalidzkim...???/

    E.