  • Data: 2003-07-10 22:12:54
    Temat: śmierć kredytobiorcy???
    Od: "Dante" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pytałem o to wcześniej, ale zdawało mi się że powinno byc o tym w k.c.,
    ale (o ile dobrze sprawdziłem i nic nie przeoczyłem) nie ma tam o tym
    mowy... Więc zapytam jeszcze raz - jaki art. (ew. art. art.) i w jakim
    akcie prawnym mówi o tym, iż spadkobierca (w przyp. śmierci
    kreytobiorcy - spadkodawcy) przejmuje tylko samo zobowiązanie (kredyt) a
    bank nie ma prawa obciążać go odstetkami np. z tytułu zwłoki. A może
    bank ma prawo do takiej procedury???
    Bardzo proszę o pomoc!!!