    From: myrdhin <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skrot - komornik
    Date: Thu, 18 Mar 2004 18:27:25 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@client-eb-3.elblag.dialog.net.pl

    Witaj !

    Witaj grupę pl.soc.prawo,
    Szanowni Czytelnicy Listy,

    tytulem wstepu - calosc wywodu jest we wczorajszym poscie ponizej ale nikt nie
    odpowiedzial
    chyba wszyscy na liscie zmeczyli sie sprawa alimentow - widzialem walkowano ja nieraz

    ale satysfakcjonnujacej odpowiedz w archowum nie widzialem
    ---

    TREŚĆ

    Po 11 latach - tyle ma corka mojej partnerki
    Ona decyduje sie - na oddanie sprawy w rece
    komornika

    Wie ze biologiczny ojciec corki bedzie sie uchylal jak tylko bedzie mogl
    - bo i badania DNA byly etc

    Jaka jest procedura sciagania alimentow przez komornika
    od czego zalezy skutecznosc takiej procedury ?

    W jaki sposob komornik moze zmaksymalizowac sciagalnosc alimentow
    jesli ojciec nie bedzie chcial placic dobrowolnie ?

    mamy jego adres sprzed roku adres jego rodzicow - to wszystko -

    Co jesli ojciec ma jakies konto - jak to mozna sprawdzic - jak
    zablokowac ?

    Co z opieczetowaniem majatku (samochod, cokolwiek) - jak to sprawdzic -np bedzie
    mowil ze to
    i to nie jest jego -jak byc skutecznym ?

    I jesli wszystko okaze sie nieskuteczne po jakim czasie i na podstawie
    czego mozna zglosic ta sprawe do prokuratury by go postraszyc (moze i
    skutecznie) wiezieniem ?

    Jakie sa szanse jesli tamten czlowiek calkowicie nie jest skory do
    zaplaty ?

    Bardzo prosze o podpowiedz gdzie i jak pytac, weszyc - zalezy mi ze
    wzledu na partnerke na skutecznosci dzialan - ona nie wierzy ze
    cokolwiek zmusi tamtego do zaplaty ...

    --
    Pozdrowienia,
    myrdhin