    From: b...@A...ap.krakow.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: skarga na urzednika
    Date: Sun, 28 Jan 2007 10:42:00 +0000 (UTC)
    Sender: Olaf Bar <b...@u...ap.krakow.pl>

    Do kogo pisac skarge , i czy jest jakis wzor
    skargi urzedowej ?

    Moje sytuacja jest taka:

    Kupilem samochod majac zameldowanie czasowe.
    Nastepnie zameldowalm sie na stale.
    Urzednik w Staroswie w Bibicach ( wlasciwym dla mojej gminy)
    stwierdzil, ze nie zarejestruje mi pojazdu
    bez zaswiadczenia z urzedu , ze w momencie transakcji
    bylem zameldowany w miejscu zgodnym z trescia umowy,.

    Dokumentem potwierdzajacym moj adres tymczasowy bylo prawo jazdy,
    lecz nie zostalo uznane jako dokument potwierdzajacy meldunek.

    Posiadalem ksero pisma o meldunku, ale pojawil sie wymog
    "potwierdzenia zgodnosci"

    Poprosilem o liste aktow prawnych na podstawie
    ktorych zadaja ode mnie tych dokumentow
    i nie bylo tam nic co by swiadczylo o takiej koniecznosci..

    Wracam wiec do pytamia : Do kogo sie kieruje skarge?
    Do tego samego urzedu na dziennik podawczy czy do urzedu nadrzednego ?
    Ja nalezy formulowac skarge, aby zmusic urzad do odpowiedzi ?

    Pozdrwiam, Olaf