  • 1. Data: 2002-09-28 16:09:22
    Temat: sasiad i jego garaz przy plocie
    Od: <k...@o...pl>

    Witam,

    Mieszkam w domu w miescie, dzialki sa dosc male i sasiad wlasnie postawil
    mi tuz kolo plotu garaz... czy to nie jest dzialanie niezgodne z prawem?
    Garaz jest dlugi na 6m, oddalony od plotu o 38 cm, wysokosc sciany 2.5m,
    ale w sumie jest wyzszy bo ma skosny dach, wysokosc szczytu to 3.20m.

    Garaz jest zbudowany z blachy od ziemi, nie ma okna.

    Jest 10cm od dotychczasowego plotu (plotu juz nie ma) ktory byl pomiedzy
    dzialka a asfaltowym chodnikiem, czy tak wolno?

    ale najwazniejsze, to czy mogl postawic 38cm od plotu miedzy nami?

    Nie znam sie na prawie, jedyne co kiedys mi sie obilo o uszy to, ze
    mozna stawiac sciane minimalnie w odleglosci 3m od granicy dzialki,
    lub 4m jesli sciana ma miec okna, czy moglby ktos wesprzec paragrafami?

    Co radzicie mi zrobic aby tego garazu nie bylo? da sie?

    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    pozdrowienia
    K.P.