  • Data: 2005-11-23 08:44:02
    Temat: sanepid i HACAP
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    W sklepie mojej żony pojawiła sie kontrola sanepidu, no i doczepili sie iż
    nie mają aktualnych badań wody pitnej (taki wymóg podobno zgodnie z HACAP).
    Dla mnie jest to kompletna bzdura ponieważ woda jest badana przez ten sam
    sanepid w wodociągach. Może ktoś się orientuje jak postąpić w takiej
    sytuacji? Wystawili mandat za brak badań wody. Czy orientuje się ktoś z
    grupowiczów w zagadnieniach związanych z systemem HACAP