    From: "asik" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sąd pracy
    Date: Mon, 21 Nov 2005 22:04:37 +0100

    Witam
    Właśnie niestety zycie mnie zmusiło i muszę oddać sprawę do sądu pracy.
    Podów bardzo prosty - odzyskanie należnej pensji. Mam jednak problem. Umowę
    rozwiązałm na mocy porozumienia stron (chciałam jak njszybciej uciec z
    tamtej firmy) od prezesa otrzymalam zobowiązanie na piśmie do wypłaty
    należnego wynagrodzenia w dwóch ratach. Pierwszą otrzymałam przelewem na
    konto, drugiej już niestety nie. Niestety ta druga rata jest żle policzona i
    na piśmie podpisanym przez prezesa jest błedna kwota. W pozwie do sądu
    napisałam kwotę ze zobowiązania dopisując w nawiasie, że jest błędna i
    podając prawidłową (czy może to być tak ujęte?) Chcę dołączyć do pozwu to
    zobowiązanie ale nie wiem czy to jest konieczne i czy nie bedzie problemu
    jak dopiszę, ze ta kwota jest niepoprawna?
    I jeszcze jedno pytanie: czy jeśli w świadectwie pracy (które otrzymałam)
    nie ma nic o ekwiwalencie za niewykorzystany urlop czy on nie przepada i
    przed sądem mogę także domagać się zapłaty za ekwiwalent?
    Od kiedy mogę domagać się odsetek ustawowych za niewypłacone wynagrodzenie
    od dnia kiedy minał termin zobowiązania czy od momentu złożenia pozwu w
    sądzie?

    Pozdrawiam
    Asia