    From: "darek_sin" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwod, opieka nad dzieckiem ... prosze o pomoc
    Date: Thu, 22 Sep 2005 22:07:22 +0200

    witajcie

    bardzo prosze o pomoc, mam nastepujacy problem

    ozenilem sie ... tak wiem to byla pomylka ...

    mamy dziecko, synka 3 lata

    mieszkalismy ze soba kilka lat, a od 4 lat jestesmy malzenstwem

    byla jedna zdrada, dowiedzialem sie i rozbilem ich zwiazek,

    ze w zyciu z kasa bardzo ciezko ... wiec jak

    po kilku miesiacach trafila sie praca w anglii - pojechala, ja zostalem z
    synkiem

    po miesiacu przestala pisac, dzwonic

    obiecywala ze juz wysyla pieniadze

    jest tam 2 miesiace, nie przyslala nic

    dzis nie wytrzymalem i kazalem sobie wszystko powiedziec,

    przeciez bylo jasne ...

    od miesiaca ma kogos, w listopadzie chce przyjechac po dziecko !!!

    prosze ...

    bardzo prosze o pomoc, co mam robic? od czego zaczac ?
    kocham ja bardzo i chce jej wybaczyc, ale ona nie chce byc ze mna !!!
    nie oddam dziecka komus takiemu ...
    na prawnikow nie mam pieniedzy, za chwile nawet nie bedzie co jesc ...
    skoro tam jest i pracuje to moge dostac jakies alimenty?

    ja jestem chory, w polowie pazdziernika mam termin do sanatorium ...
    synek to jedyne ... co mi w zyciu dobrze wyszlo

    prosze ...
    darek