  • Data: 2003-08-23 19:40:45
    Temat: === rozwód a zaprzeczenie ojcostwa ===
    Od: === igoR === <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    Krótko. Od lipca 2001 roku nie mieszkam z żoną. Ostatni raz widziałem
    się z nią pod koniec grudnia 2001 roku, od tamtej pory żadnych
    kontaktów. Złożyłem pozew o rozwód, za porozumieniem stron. Zakładam, że
    moja była nie chce odwalać żadnych szopek. Nie mamy żadnego majątku do
    podziału, podzieliliśmy się dobrowolnie w lipcu ;-)
    Kilka dni temu moja była urodziła dziecko, nie moje, rzecz jasna. Na 8
    września 2003 roku sąd wyznaczył tzw. rozprawę pojednawczą.
    I teraz co i jak? Sprawa się nie odbędzie, jak złożę pozew o
    zaprzeczenie ojcostwa? Czy zaprzeczyć mogę po rozwodzie? Czy sąd
    obligatoryjnie przyznaje alimenty (prawnie to moje dziecko)? Zakładam,
    że była nie chce ode mnie kasy na to dziecko... Co i w jakiej koleności,
    aby szybko i bezbolesnie zamknąć temat? Czy zaprzeczenie składam tam,
    gdzie ona mieszka (320 km nas dzieli)?
    Pozdrawiam.
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\