  • 1. Data: 2004-03-25 09:03:22
    Temat: rozliczenie podatkowe
    Od: "asiik" <a...@i...pl>

    Witam

    Mam takie pytanko.
    Jestem studentką i biorę rentę rodzinną z ZUSu.
    Przy zakupie komputera wziełam rachunek na swoje nazwisko i właśnie się
    dowiedziałam, że nie mogę sie z tego rozliczyć.
    Czy istnieje mozliwość dodania do rozliczenia tzw. noty korygujacej zmiane
    imienia mojego na imie mojej mamy. Czy sklep może mi coś takiego
    podpisać i czy muszę uwzględniać numer NIPu.
    Tylko jeszcze problem w tym, że zakup ten był dokonany w grudniu zeszłego
    roku.

    z góry dziękuje za pomoc

    pozdrawiam