  • 1. Data: 2003-08-04 15:49:33
    Temat: [req] nieuczciwy pracodawca - dlug
    Od: "grinder" <g...@o...pl>

    witam wszystkich

    mam nastepujacy problem: stracilem jakis czas temu prace
    i w zwiazku z tym, ze powoli koncza sie pieniadze wiec
    postanowilem odzyskac stare dlugi

    sprawa dotyczy umowy o dzielo
    (co dyskwalifikuje wystapienie z wnioskiem do sadu pracy
    w normalnym trybie) - jedyne czego sie dowiedzialem
    to to ze moge starac sie o zmiane kwalifikacji umowy
    moja praca w tej firmie polegala i tak na codziennym
    przychodzeniu do niej i prace po 8 (lub wiecej) godzin dziennie

    dzieki temu moglbym sie starac o zmiane kwalifikacji
    tak aby byla ona uznana za normalna umowe o prace (etatowa)

    umowa zostala podpisana w listopadzie 1999 i nigdy nie zostala
    formalnie rozwiazana (dzielo nie zostalo odebrane)

    jakie radzicie mi podjac kroki w tej sytuacji ?
    kwota nie jest wielka (700 zl), ale w mojej sytuacji dosc istotna

    bede wdzieczny za wszelka pomoc

    ps.
    dla mogacych pomoc sluze wszelkimi szczegolami
    (dokladna tresc umowy, charakter wykonywanego dziela, etc.)

    pozdrawiam, Robert.