eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworemontowe - reklamacja? › remontowe - reklamacja?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!Tit
    us_Atomicus
    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: remontowe - reklamacja?
    Date: Tue, 02 Dec 2008 14:50:50 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 21
    Message-ID: <T...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-77-113-207-148.gprs.plus.pl
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1228225846 31833 77.113.207.148 (2 Dec 2008 13:50:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 2 Dec 2008 13:50:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: MT-NewsWatcher/3.5.2 (PPC Mac OS X)
    X-Sender: JhBMVuuVm4Ji/Na7Z4f7b+OigBZwbBISNmEKBUmAPUw=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:565960
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Sprawa nastepujaca:
    Jest remont lazienki. Wykonawca nalegal, ze sam bedzie dokonywal zakupow.
    Dostal zaliczke m.in. na brodzik. Kaldewei, cen okolo 900zl.
    Brodzik przywiozl po 2 tygodniach. Lezal sobie w remontowanym mieszkaniu
    przez kolejne 2 tygodnie.
    Przy rozpakowywaniu okazalo sie ze emalia jest uszkodzona.
    Teraz, po kolejnym tygodniu zostal przymierzony do lazienki i okazuje
    sie ze jest za duzy (nie bedzie mozna normalnie otwierac drzwi od
    kabiny).

    Wykonawca twierdzi, ze uszkodzenie wystapilo juz w domu (ktos z
    domownikow porysowal), i ze brodzik trzeba bylo SPECJALNIE zamawiac i
    nie ma mozliwosci zwrotu ani wymiany.

    1. Czy rzeczyiwscie nie ma takiej mozliwosci?
    2. Czyja wlasnoscia jest teraz brodzik? Wykonawca nie przedstawil zadnej
    faktury.

    Pozdr
    TA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1