  • 11. Data: 2002-03-21 08:34:30
    Temat: Re: reklamacja okapu - pomożcie
    Od: "TomekS" <t...@p...com>

    > No to rewelacja. Ile bedzie cię kosztować wymiana tej szyby? Powiny być
    > ostrzeżenia na opakowaniu jak i na samym urządzeniu tak jak np. na
    > kuchenkach "nie przenosić za uchwyt" co by zaoszczędziło wiele takich
    > niespodzianek.

    wymiana + montaż do sufitu + przyjazd (od serwisu do mnie jest 40 km) = 110
    PLN
    szczerze mówiąc nie ma _jak_ tego okapu przenosić - tylko za szybę. Nie ma
    żadnych rączek, uchwytów itp, a od góry przyklejony jest jeszcze jeden
    fragment taśmą klejącą, który podczas montażu rozkłada się do góry.

    Mam przy sobie zdjęcia okapu w wersji "po wybuchu". Jak ktoś chętny - służę.

  • 12. Data: 2002-03-21 08:34:47
    Od: "TomekS" <t...@p...com>

    > Ja urządzenia domowe pow. 1000 PLN kupuje zawsze z wniesieniem, montażem,
    itp.

    Nie zawsze da się to zrobić...

  • 13. Data: 2002-03-29 08:13:11
    Od: "TomekS" <t...@p...com>

    Pamiętacie mój okap?
    Dziś przyjeżdża ekipa i przywożą _nowy_ okap. Wprawdzie wynika to z małego
    nieporozumienia w Amice ;-) ale chyba najlepiej na tym wyszedłem

  • 14. Data: 2002-03-29 09:29:25
    Od: "Mariusz C." <m...@p...onet.pl>

    > Pamiętacie mój okap?
    > Dziś przyjeżdża ekipa i przywożą _nowy_ okap. Wprawdzie wynika to z małego
    > nieporozumienia w Amice ;-) ale chyba najlepiej na tym wyszedłem

    A co to ma wspólnego z prawem?
    Wiesz co by się tu działo gdyby każdy opowiadał jak załatwił swój problem?
    EOT

  • 15. Data: 2002-03-29 11:19:57
    Od: "TomekS" <t...@p...com>

    Użytkownik "Mariusz C." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A co to ma wspólnego z prawem?
    > Wiesz co by się tu działo gdyby każdy opowiadał jak załatwił swój problem?
    > EOT

    Nie interesuje cie mój problem - nie czytaj
    Wiesz jak wiele pojawia się tu maili tylko z tego powodu, że jedni ludzie
    próbują uciszyć drugich?

    PS.Nie zauważyłem EOT ;-)

  • 16. Data: 2002-03-29 14:17:02
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 29 Mar 2002, Mariusz C. wrote:

    >+ > Pamiętacie mój okap?
    [...]
    >+ A co to ma wspólnego z prawem?

    Konsumenckim ? Sporo - wskazuje że (prawo) działa.

    >+ Wiesz co by się tu działo gdyby każdy opowiadał jak załatwił swój problem?

    Inni by się za dużo nauczyli ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd