  • Data: 2004-06-18 16:51:07
    Temat: reklamacja nie uznana i nie tylko :)
    Od: "JDM" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam pytanie odnosnie nie uznanie reklamacji
    otoz reklamowalem monitor w trakcie czyszczenia zwyklem miekkim papierem
    toaletowym lekko zwilożonym woda kineskop zyskał śliczne rysy :)
    została uszkodzona warstwa antyrefleksyjna, oczywiscie firma poszła na
    skróty i stwierdziła że jest to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega
    naprawie gwarancyjnej...
    czy mozna cos z tym dalej zrobic jesli sie z tą decyzją nie zgadzam???

    i drugie pytanko dotyczy zakupów przez internet
    czy faktycznie prawdą jest jak słyszałem że moge zrezygnować z towaru który
    nabęde przez sieć nie ponosząc żadnych kosztów???
    jeśli tak to byłbym wdzięczny za wskazanie przepisów które o tym mówią...

    pozdrawiam....