  • 1. Data: 2004-03-09 13:29:43
    Temat: regon
    Od: "Looker" <n...@n...no>

    Witam

    Mam pytanie w związku z wystawianiem faktur.
    Robie sobie stronę internetową ale nie wiem jakie pola muszę zamieścić
    w formularzu, aby zawierały wszystkie informacje potrzebne do wystawienia
    faktury.
    Nie wiem czy jeśli będzie wystawiana faktura dla firmy to czy wystarczy
    tylko sam nip czy
    potrzebny jest też regon?

    Looker

  • 2. Data: 2004-03-09 13:36:25
    Temat: Re: regon
    Od: "tolky" <n...@d...sokrates.pl>

    nip wystarczy

    TOky

  • 3. Data: 2004-03-09 14:38:39
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Tue, 9 Mar 2004 14:36:25 +0100, na pl.soc.prawo, tolky napisał(a):

    > nip wystarczy
    >
    > TOky

    Ale pamiętaj, że na fakturze musi być podpis odbiorcy, lub musisz mieć
    *pisemne* upoważnienie do wystawiania faktur bez podpisu odbiorcy.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2004-03-09 16:09:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Looker" <n...@n...no> napisał w wiadomości

    Regon nie jest potrzebny, ale bywa przydatny w sytuacji, gdy nie następuje
    zapłata.