    From: "cotty" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pytanko -konsekwencje prawne czynu
    Date: Sat, 29 May 2004 15:18:54 +0200
    Sender: c...@p...onet.pl@pc236.chorz.silesianet.pl

    mam pytanie następującej treści: jakie mogą mnie spotkać konsekwencje prawne
    następującego czynu:
    jako polecenie służbowe ja i kilku moich kolegów z pracy popełniliśmy czyn,
    który możnaby zakwalifikować jako poświadczenie nieprawdy, robiłem to w
    niewiedzy że popełniam przestępstwo, było to polecenie służbowe!!!! tzn tak
    zostałem poinstruowany przez przełożonego... (szefowi ponoć prawnik polecił
    tak robić)
    mam pytanko czy ja beknę za to czy osoba, która że tak powiem to wymyśliła i
    mnie poinstruowała?????, zaznaczam że robiłem te rzeczy świeżo po studiach
    jak się przyjąłem do pracy i była to moja pierwsza praca, i nie wiedziałem
    że robię źle, i czy się gnębić tym czy to olać ?????

    cotty