  • 1. Data: 2005-03-13 18:30:28
    Temat: pytanie o pit 38
    Od: "Bartosz" <b...@p...onet.pl>

    Witam
    Zlikwidowalem ostatnio lokate z funduszem antypodatkowym założoną w czasach
    kiedy wchodził podatek belki- (modne byly wtedy takie fundusze) i dostalem z
    biura maklerskiego pit 8c w ktorym :
    Sekcja E (informacja o wysokosci dochodow o ktorych mowa w art 30b ust 2
    Ustawy)
    Odplatne zbycie pap. wart 0
    Realizacja praw z pap war 0
    Odplatne zbycie inst pocho 0
    I tak dalej - w sekcji E same 0

    W sekcji F (informacja o wysokosci przychodow z odblatnego zbycia pap wart,
    nabytych przed dniem 1 stycznia 2004 )
    Przychod odplatnego zbycia pap wartosc - kwota xxxx

    Wychodzi mi ze nie musze placic podatku- czyli wszystko ok - czy dobrze
    mysle??
    I czy w zwiazku z tym musze wypelniac pit 38 podajac jako przychod 0?
    (wypelnianie pitu z przychodem 0 jest moim zdaniem bezsensowne- ale
    widzialem ludzi sciaganych za mniejsze "przestępstwa"..)

    Dzieki za odpowiedz
    Bartek

  • 2. Data: 2005-03-13 19:34:11
    Temat: Re: pytanie o pit 38
    Od: "m." <m...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wypelnianie pitu z przychodem 0 jest moim zdaniem bezsensowne- ale
    > widzialem ludzi sciaganych za mniejsze "przestępstwa"..)

    jutro najwyżej będę się poprawiać(sprawdzę w pracy), ale z tego co pamiętam
    PIT - 38 dotyczy papierów wartościowych nabytych po 1 stycznia 2004r., więc
    w tym przypdaku to nie ma potrzeby wypełaniać tego zeznania.

    pozdrawiam

    m.

  • 3. Data: 2005-03-14 08:36:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    m. wrote:

> [...]
    > pamiętam PIT - 38 dotyczy papierów wartościowych nabytych po 1
    > stycznia 2004r., więc w tym przypdaku to nie ma potrzeby wypełaniać

    Nie odniosę się do oryginalnego postu, ale to poprawię, Dotyczy także
    papierów nabytych wcześniej poza giełdą.