  • 1. Data: 2003-06-04 12:55:10
    Temat: pytanie o dzieci i skutki wypadku
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Jesli dziecko wbiegloby mi pod samochod i doznalo w wyniku wypadku
    trwalego uszczerbku na zdrowiu to jak bedzie wygladac moja sytuacja ?
    Nawet gdy zostanie stwierdzona 100% wina dziecka, to czy rodzice mogliby
    w procesie cywilnym cos uzyskac ?

    Pytam, bo ostatnio natknalem sie na dwojke dzieci w wieku 3-5 lat
    jadacych radosnie rowerkami pod prad, czyli po lewej stronie ulicy.
    Napedzily mi duzo wrazen i gdybym sie nie spieszyl na spotkanie to
    pewnie skonczyloby sie wezwaniem policji i odstawieniem do rodzicow ...