  • 1. Data: 2002-11-06 08:24:01
    Temat: pytanie o OC
    Od: "<-- PoPs -->" <p...@o...pl>

    Witam
    Moj kolega ma straszny problem
    W zeszla zime prowadzil samochod firmowy i spowodowal wypadek ale jak sie
    okazalo pojazd nie mial waznego OC
    teraz mu przyszlo pismo ze musi zaplacic 2300 odszkodowania i ma na to 7
    dni - musi zaplacic on a ni firma
    jesli nie zaplaci sprawa znajdzie sie w sadzie

    pytanie co moze zrobic w tej sprawie???
    czy musi zaplacic???
    co bedzie jak sprawa trafi do sadu???

    ps

    on zarabia po 500-600 zl a nalezy mu sie 900-1200 ale pracodawca powiedzial
    ze wiecej nie da bo nie ma - i z czego mo on to zaplacic

    dzieki za podpowiedz

  • 2. Data: 2002-11-06 19:29:15
    Temat: Re: pytanie o OC
    Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>

    Dziwne ze 2300, bylo przez ostatnie pare lat 3300!!!.Niech zaplaci
    blyskawicznie bo beda jaja!!!
    Pzdr. Andrzej. Znam sprawe z autopsjii

  • 3. Data: 2002-11-06 19:32:19
    Od: "Sebastian Sobolewski" <s...@f...com.pl>

    Poinformować UFG, że nie jest w stanie spłacić długu. Poza tym UFG powinien
    skierować również do właściciela pojazdu roszczenie o zwrot wypłaconego
    odszkodowania.

    Sebastian Sobolewski

  • 4. Data: 2002-11-06 21:46:20
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Nov 2002, Jendrek wrote:

    >+ Dziwne ze 2300, bylo przez ostatnie pare lat 3300!!!

    Mam podejrzenie że chodzi o dwie różne sprawy:

    - kierujący ma zapłacić 2300 *tytułem wyrównania szkód z wypadku*,
    to akurat byłoby uzasadnieniem że to kierujący ma zapłacić:
    w końcu uznano ze to jego "sprawka" (że był wypadek) a nie
    ma kto zapłacić bo ubezpieczenia brak. Fakt że samochód
    był "czyjś" (służbowy) jest bez znaczenia - roporządzał
    nim i szkodę spowodował kierowca
    - 3300 do zapłacenia dostanie jeszcze właściciel pojazdu,
    za to że nie miał ubezpieczenia które jest obowiązkowe.
    IMHO dodatkowo i osobno (będzie musiał zapłacić) !

    >+ Niech zaplaci blyskawicznie bo beda jaja!!!
    >+ Pzdr. Andrzej. Znam sprawe z autopsjii

    Płaciłeś karę funduszowi czy odszkodowanie poszkodowanemu ?

    Pozdrowienia, Gotfryd