eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pytanie] Muzyka w pojazdach Komunikacji Miejskiej - wolno czy nie? › [pytanie] Muzyka w pojazdach Komunikacji Miejskiej - wolno czy nie?
    From: Staff1703 <s...@w...poprostu.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [pytanie] Muzyka w pojazdach Komunikacji Miejskiej - wolno czy nie?
    Date: Sat, 19 Feb 2005 21:32:46 +0100

    Witam,

    Moje pytanie dotyczy prawnego aspektu "puszczania" radia przez głośniki
    w kabinie pasażerskiej podczas rozkładowej jazdy na linii. Słyszałem
    coś, o zakazie tego typu praktyk ze względu na jakieś opłaty do ZAIKSu.
    Czy jest to prawdą? Wydaje mi się, że jest to bez sensu, bo stacja
    radiowa już płaciła ZAIKSowi za publiczne odtwarzanie nagrań, więc
    dlaczego przewoźnik miałby płacić drugi raz za to samo?? Czy ktoś jest w
    stanie mi pomóc?
    --
    Słaba strona transportu publicznego w Olsztynie organizowanego przez MPK
    w Olsztynie: