  • 1. Data: 2003-08-04 11:07:03
    Temat: przedawnienie roszczen/kiedy?
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    witam,
    kiedy ulega przedawnieniu wierzytelnosci w postaci nie zaplaconego rachunku
    za telefon w TPSA???
    Ten watek byl w grudniu 2002 roku a mi potrzebny jest jaki jest to artykol
    w kc?).
    dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    exit

  • 2. Data: 2003-08-04 12:37:37
    Temat: Re: przedawnienie roszczen/kiedy?
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

    Użytkownik "-->exit<--" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za telefon w TPSA???
    > Ten watek byl w grudniu 2002 roku a mi potrzebny jest jaki jest to artykol

    Zasada ogólna art. 118 kc:
    Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej termin przedawnienia wynosi 10
    lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe (tak jak w twoim wypadku) oraz
    roszczeń związanych z działalności gospodarczą 3 lata.

    Pozdrawiam
    Jona