    From: "Kurka" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prosze o pomoc
    Date: Thu, 28 Oct 2004 15:45:15 +0200

    Witam wszystkich. Nie wiem czy moje pytanie jest skierowane na odpowiednia
    grupe, ale sprobuje:-)
    Chcialabym zaprosic moja kolezanke (rosjanke) do mnie do Polski na okres
    swiateczny. Nie wiem jednak jak sie do tego zabrac. Czy ona potrzebuje ode
    mnie jakiegos zaproszenia zeby otrzymac wize?? Gdzie taki formularz
    zaproszenia mozna zdobyc i gdzie sie z nim ewentualnie udac? Ile trwa
    zalatwianie tego wszystkiego? Dodam, ze kolezanka bedzie nocowala i zywila
    sie u mnie w domu. Podroz na jej koszt (nie wiem, czy to ma jakies
    znaczenie). Z gory dziekuje za pomoc.
    Pozdrawiam
    Kurka