    From: "dropsec" <d...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prosze PILNIE o pomoc.
    Date: Mon, 9 May 2005 14:00:57 +0200

    Hej
    jakies 2 miesiace temu mialem wypadek samochodowy gdzie pewien pan wymusil
    mi
    pierszenstwo i skrecil mi przed nosem w pewna ulice --> ja w niego walnalem
    na prostej drodze. Wsyzstko bylo jak nalezy tzn wyladowalem w szpitalu,
    policja sporzadzila notatke, powiadomila mnie potem ze on byl winny itd.

    Teraz juz po wycenie mojego samochodu itd. PZU przyznalo mi odszkodowanie
    mam nawet kartke od nich. (tamten facet byl ubezpieczony w PZU, ja gdzie
    indziej)

    Teraz przyszla notatka z PZU ze nie moze mi zostac wyplacone odszkodowanie
    bo WINNY NIE POCZUWA SIE DO WINY!!! co to za jaja?

    Co z tym dalej zrobic?
    kombinowac na wlasna reke - ale co?
    a moze wynajac prawnika?
    (w gre wchodzi suma 8 tys. zlotych)