  • 1. Data: 2003-11-12 13:55:37
    Temat: prośba o radę
    Od: "Ewa" <k...@p...onet.pl>

    Witam wsyztskich serdecznie . Ja tu po raz pierwszy i bardzo prosze o rade .
    Spoldzielnia doprowadzila mnie do placzu , a onkretnie ...babsztyl w urzedzie .
    Chcialam wykupic mieszkanie i moja mama poszła po zaswiadczenie o niezaleganiu
    z czynszem i jaka historia :baba kaze zaplacic zaleglego czynszu 800
    zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czynszu podobno za rok 2001 .co za absurd.
    Przez cały rok 2002 przysylano mi nadplate do odliczenia , ze mam na koncie
    nadplate (bo miałam), 2003 to samo .Mało tego telefonicznie sprawdzany byl
    czynsz w 07.2003 było wszytsko zaplacone !!!. i nagle baba wyskakuje z taka
    bajka : na koniec 2001 roku miała Pani zadluzenie 800 zł i jakas pani z innego
    bloku przelala na Pan konto !!!! dlatego salfo na rok 2001 było 0 . A ta Pani
    wjacnila sprawe na poczatku 2002 roku . i oni mi zabrali z konta te
    pieniadze !!!! po poersze od 2001 przysylaja mi ze albo jest ok , albo
    nadplata , a po drugie nawet nikt mnie nie poinformował ze ktos mi zabral z
    konta 800 zł.rany jakis absurd . co ja mam teraz zrobic ?
    pomozcie proszę (nie wiem czy znajde wszytskie oplaty z 2 lat , przecie
    zwysyłali ze jest ok i ja wiem ze było , nie było zadnych zaleglosci )
    Ewa Bonk

  • 2. Data: 2003-11-12 15:19:59
    Temat: Re: prośba o rad
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Ewa" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z czynszem i jaka historia :baba kaze zaplacic zaleglego czynszu 800
    > zł !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!czynszu podobno za rok 2001 .co za

    Zgłoś się do spółdzielni i zażądaj na piśmie potwierdzenia zadłużenia.
    jeżeli takie otrzymasz to pisz pismo do Zarządu ze skarga na tego
    "babsztyla", że dysponuje Twoimi pieniędzmi bez Twojej zgody. Czekaj na
    odpowiedź, jak otrzymasz to daj znać.

    pzdr

    michał

  • 3. Data: 2003-11-13 07:45:44
    Od: "fk" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jeżeli takie otrzymasz to pisz pismo do Zarządu ze skarga na tego
    > "babsztyla", że dysponuje Twoimi pieniędzmi bez Twojej zgody. Czekaj na

    Dobrze jutro więc zarzadam takiego pisma .Babsztyl babsztylem , ale tak
    naprawde to ona sie wypowiadała "zle zaksięgowano , potem zabrano ..." nie
    to ze ja , ze ktos . brak winnych .
    jak to jest jesli dostałam pismo pt "rozliczenie swiadczeń" i jest napisane
    rozliczenie swiadczen za usługi komunalne dla lokali mieszkalnbych
    stanowiacych wlasnosc gminy za rok 2002
    i wymieniona :cieplawoda, kanalizacja , zimna woda itd nadpłata 470 zł i
    dopisek w przypadku nie zalegania z biezacymi zaleglosciami prosimy odliczyc
    tę nadpłate od oplat za czynsz . Czy to oznacza ze są dwa rozliczenia :
    jedno za czynsz , drugie za usługi
    dodam tylko ze wszytsko place razem i rowniez razem przychodzi calosciowo do
    zaplaty
    Ewa