  • 1. Data: 2007-02-26 14:10:16
    Temat: prośba o pomoc w sprawie w sądzie rodzinnym
    Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl>

    Witam, mam takie pytanie: czy matka dziecka może poprzez sąd uzyskać
    zgodę na wyrobienie paszportu małoletniego dziecka jeżeli ojciec dziecka
    nie wyraża na to zgody i ma ustalone kontakty z dzieckiem w każdy
    weekend. Dodam, że rodzice dziecka nie byli i nie są w związku
    małżeńskim. Matka chce wyrobić paszport dziecku w celu wyjazdu ma stałe
    za granicę, ograniczając przez to całkowicie kontakty dziecka z ojcem.
    Proszę o pomoc i z góry dziękuję

  • 2. Data: 2007-02-26 14:15:19
    Temat: Re: prośba o pomoc w sprawie w sądzie rodzinnym
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Szarlotka napisał(a):

> [...]
    > małżeńskim. Matka chce wyrobić paszport dziecku w celu wyjazdu ma stałe
    > za granicę, ograniczając przez to całkowicie kontakty dziecka z ojcem.

    Może próbować, ale bez porozumienia z ojcem "czarno" to widzę.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-02-27 14:26:56
    Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl>

    cała sprawa jest dosyć pilna, bo matka chce jeszcze w tym tygodniu
    wnieść sprawę do sądu.
    Dodam jeszcze, że ta prośba o pomoc do użytkowników jest od ojca tegoż
    dziecka, ja natomiast jestem tylko pośredniczką :)
    Jeszcze raz proszę o opinie

  • 4. Data: 2007-02-27 15:44:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szarlotka napisał(a):
> [...]
    > Dodam jeszcze, że ta prośba o pomoc do użytkowników jest od ojca tegoż
    > dziecka, ja natomiast jestem tylko pośredniczką :)

    heh, od tego trzeba zaczac, wiadomo jakie mysli sie pojawaija czytajacym
    takie posty :)

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 5. Data: 2007-02-27 15:57:52
    Od: Szarlotka <a...@n...wytnijto.o2.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > heh, od tego trzeba zaczac, wiadomo jakie mysli sie pojawaija czytajacym
    > takie posty :)
    >
    > P.

    pisane "na gorąco", wybaczcie ;)