    From: "edyta" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: procedura egzekucyjna?
    Date: Fri, 15 Jul 2005 20:00:27 +0200

    Witam;
    W moim mieście jest dwóch komorników - rewiru I i rewiru II. Czy obowiązuje
    jakaś zasada podziału między nimi (np. według miejsca zameldowania) jeśli
    chciałabym złożyć wniosek o ściągnięcie z byłego meża zaległych alimentów?
    Czy wniosek taki mam składać do konkretnego komornika, czy mogę sobie
    wybrać? Ponadto mam pytanie czy komornik od razu zajmuje pensje, czy też
    najpierw wzywa dłużnika do zapłaty upomnieniem i czy z tym upomnieniem łączą
    się dodatkowe koszty (opłata komornicza). W ogóle jaka jest w tym wypadku
    procedura?

    pozdrawiam
    edyta