  • 1. Data: 2002-02-20 21:27:27
    Temat: problemy w spolce
    Od: "Wojtas" <w...@p...onet.pl>

    Sorry ze raz jeszcze, ale jestescie moim jedynym ratunkiem w tej chwili...
    ;-)

    Spolka ktora tworze z kolegami rozliczala sie do tej pory podpisujac ze
    wspolnikami umowy o dzielo, dywident nie bylo.
    Od paru miesiecy zarzad nie podpisuje ze mna umow, twierdzi ze spolka jest
    w zlej kondycji, wiem ze umowy takie podpisywane sa z rodzinami innych
    spolkowiczow, w ten sposob doprowadzaja to zerowego bilansu lub straty.
    Ze mna chca rozwiazac umowe o prace i odkupic za grosze udzialy.
    Co mam robic? Czy moge to gdzies zglosic? Gdzie?
    Czy do odzyskania sa pieniadze "podzielone" w ten sposob pomiedzy moich
    "wspolnikow"?
    Czy oni postepuja zgodnie z prawem?

    bardzo prosze o pomoc

    wojtas