    From: "sth" <k...@l...vk>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem ze sklepem internetowym
    Date: Fri, 4 Feb 2011 00:32:43 +0100

    Witam
    Zakupilem czesc samochodowa w sklepie czesci24.pl.
    Przesylka pobraniowa, szybko przyszla. Niestety czesc byla niedzialajaca.
    Napisalem maila, nikt nie odpisal. Dzwonilem na podane numery - nikt nie
    odbieral. W koncu dorwalem kogos na gg. Opisalem sytuacje, ze chce oddac bo
    czesc nie dziala. Pan powiedzial ze skontaktuje sie z kims z dzialu zwrotow
    i napisze do mnie jutro. Czyli na 4 dzien od momentu odbioru paczki.
    Nastepnego dnia podal mi numer gg do kogos innego. Napisalem. I tu ciekawa
    rozmowa. Odeslano mnie do regulaminu. Oto jego fragment:

    "Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu w przypadku uszkodzeń
    firmowego opakowania danego produktu. Klient może zwrócić towar w ciągu 4dni
    od dnia doręczenia do dnia dostarczenia do P.H.U PROTAX. Do przesyłki należy
    dołączyć pismo informujące, że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu,
    dołączyć oryginał dokumentu zakupu (paragon, faktura), odstąpienie od umowy,
    wypełniony formularz zwrotu wraz z pieczątka Autoryzowanej stacji Kontroli
    pojazdów potwierdzającego iż towar nie pasuje, oraz podać dokładne dane
    nabywcy wraz z numerem konta bankowego, na które mają być odesłane
    pieniądze."

    "Po przekroczonym terminie 5 dni, braku w/w dokumentów P.H.U PROTAX
    zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia ewentualnego zwrotu towaru bądź
    potrącenia kosztów manipulacyjny w wysokości 10% wartości towaru."

    Uwage zwraca to "4 dni" oraz "wypełniony formularz zwrotu wraz z pieczątka
    Autoryzowanej stacji Kontroli pojazdów potwierdzającego iż towar nie
    pasuje". Towar odeslalem jednak bez formularza z pieczecia Autoryzowanej
    Stacji kontroli Pojazdow - cokolwiek by to bylo :D. Towar zwrocilem dlatego
    ze taki mialem kaprys a nie dlatego ze nie pasuje.
    Do dzisiaj nikt sie nie odezwal i nie odpisuja, wiec podejrzewam ze sprawe
    bedzie trzeba rozwiazac jakos inaczej.

    Ogolnie przeprowadzona rozmowa na gg byla w tonie takim ze i tak nie uda mi
    sie odzyskac kasy. A to nie zdaze bo 4 dni, a to znowu oni nie przyjma bo
    czesc wadliwa :)

    I teraz pytanie do znawcow. Czy te zapisy z regulaminu sa wiazace i czy
    faktycznie maja prawo odmowic przyjecia towaru i zwrotu kasy ?

    Poradzcie co z tym zrobic, mam ochote pobawic sie z nimi. Jezeli nie mam
    racji to tez prosze o informacje.