  • Data: 2009-10-09 12:11:20
    Temat: problem z umowa najmu;prawo zasiedzenia?
    Od: "Aska" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam dosc skomplikowana sytuacje i bardzo prosze o pomoc.Nie jestem glownym
    lokatorem mieszkania komunalnego,byl nim moj wujek,ktory zmarl.Jestem jednak
    zameldowana w tym mieszkaniu od 11 lat z synem i z mezem.Po smierci
    wujka,powiedziano mi,ze nowa umowe najmu urzad podpisze z jego zona,poniewaz
    wg.nich to wlasnie ona ma do tego prawo,a mnie nic do tego."Kochana"
    ciocia,ktora nawet tam nie mieszka,za nic nie placi i w ogole nie jest
    zainteresowana podpisaniem umowy,stawia mnie w sytuacji bez wyjscia.Malo
    tego,zapowiedziala,ze nawet gdyby to ona podpisala te umowe,z miejsca mnie
    wymelduje i wyrzuci z tego mieszkania.Wiec mam w zwiazku z tym trzy pytania:
    1.czy,gdyby ciotunia jednak podpisala umowe,moze rzeczywiscie tak po prostu
    mnie wymeldowac?
    2.czy istnieje prawo zasiedzenia,poniewaz slyszalam,ze ponoc po 5
    latach,nabywam takiego prawa.
    3.czy urzad moze wyrzucic mnie na bruk bez dania mi mieszkania
    zastepczego-mam,jak pisalam, dziecko,wiec to chyba jest tez wazne.
    Dzieki serdeczne za pomoc.