    From: "IWONA" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z parkingowym
    Date: Fri, 16 Apr 2004 23:23:14 +0200
    Sender: m...@o...pl@86-dzi-10.acn.waw.pl

    witam ,
    mamy z męzem bardzo dziwny kłopot . Mieszkamy na nowym osiedlu , parkujemy
    samochód na parkingu podziemnym , którego pilnują rózni panowie . Jeden z
    nich bardzo nie lubi nas , a szczególnie mojego męza . zupełnie nie wiem , o
    co chodzi , bo mój mąż jest osobą bardzo zrównowazoną i spokojną . "Nie
    lubienie " objawia się np. tym ze ten Pan podchodzi do mojego męza i zwraca
    mu uwagę ze wjezdza wyjazdem a nie wjazdem lub odwrotnie , chociaz duzo osób
    tak robi . Mamy duzy samochód ,na parkingu jest ciasno a obie bramy są obok
    siebie . Czepia się równeiz tego ze mój maż nie zamyka drzwi łączących garaz
    z blokiem , chociaz nigdy nie " złapał " na tym mojego męza . zresztą to
    jest bzdura , bo mój mąz nie ma zadnego interesu w tym , zeby tych drzwi nie
    zamykać . Co więcej ,na początku mówił do mojego męza na Pan , teraz juz na
    Ty . pozwala sobie na coraz więcej . Ostatnio powiedział , zebyśmy nie
    wjezdzali na JEGO parking , bo nie będzie miejsca . Oczywiście miejsca były
    i mąz wykupił jak co miesiąc karnet u innego parkingowego bez problemu . Ja
    chciałam juz wcześniej interweniowac u jakiegoś kierownika firmy , która ma
    w ajencji ten parking , ale mój mąz stwierdził , ze szkoda czasu i to pewnie
    nic nie pomoze . No ale dzisiaj rano okazało się , ze na naszym samochodzie
    jest przez całą długosć samochodu rysa !!! Jesteśmy pewni , ze zrobił to ten
    człoweik , bo cięzko mi sobie wyobrazić , ze ktoś wszedł z ulicy i porysował
    nam samochód . O ile oczywiście udałoby mu się wejsc . Zupełnie nie wiemy ,
    co dalej zrobić , bo chcemy stawiać samochód na tym parkingu , ale dopóki
    ten człowiek będzie tam pracował to boimy się , zeby nie zrobił czegoś
    gorszego . poza tym planujemy skontaktować się z kierownikiem firmy , do
    właściciela niestety nie udało nam się uzyskać telefonu . Chcemy tylko
    najpierw przemyśleć sprawę i przygotowac się do rozmowy , bo nie wiemy np.
    czy parkingowy ma jakąś odpowiedzialnosć za samochód ? Nie chodzi nam o
    odszkodowanie , tylko o to aby tego człowieka gdzieś przeneiśli . Bo to jest
    trochę dziwne , ze wjezdzam samochodem na parking , za który płacę prawie
    200 zł miesięcznie a parkingowy mi grozi i rysuje samochód !!! wiem , ze to
    wszystko wygląda bardzo dziwnei , ja zupełnie nie wiem , czemu ten człowiek
    tak się na nas uwziął . No a przede wszystkim nawet jezeli nie podoba mu się
    np. kolor naszego samochodu to chyba nie powinien zachowywać się w ten
    sposób ? Dodam , e to jest bardzo młody człowiek , młodszy od mojego męza o
    przynajmniej 10 lat .Przepraszam za nieco chaotyczny list , ale jestem mocno
    zdenerwowana tą sytuacją . Sprawa jest głupia ,ale mocno utrudniająca zycie
    . Moze ktos miał podobną , dziwną przygodę i moze słuzyć radą ?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Iwona