  • 1. Data: 2005-03-05 13:54:49
    Temat: problem z lokatorami
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    od pewnego czasu facet ktory mieszka nademna wynajal mieszkanie studentom
    ktorzy dzialaja mi na nerwy i innym po czesci tez glosnymi imprezami
    nienalezytym zachowaniem itp, jak mozna ich sie pozbyc prawnie ?:)

  • 2. Data: 2005-03-05 14:10:32
    Temat: Re: problem z lokatorami
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > nienalezytym zachowaniem itp, jak mozna ich sie pozbyc prawnie ?:)

    troche tolerancji dla mlodziezy!!!

    ciekawe, czy podpisali umowe, zameldowali sie tymczasowo i wlasciciel
    rozlicza sie z US :)

  • 3. Data: 2005-03-05 15:25:19
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    bartek wrote:
    > od pewnego czasu facet ktory mieszka nademna wynajal mieszkanie studentom
    > ktorzy dzialaja mi na nerwy i innym po czesci tez glosnymi imprezami
    > nienalezytym zachowaniem itp, jak mozna ich sie pozbyc prawnie ?:)

    nijak, mają takie samo prawo mieszkania tam jak ty w sowim.
    Możesz uprzykrzyć im, życie i tyle.
    Wezwij policję, raz, drugi.
    Powiedz właścicielowi, że masz ich dość, może się jakoś ich pozbędziesz.

  • 4. Data: 2005-03-05 15:27:49
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > wynajal mieszkanie studentom ktorzy dzialaja mi na nerwy i innym po czesci
    > tez glosnymi imprezami nienalezytym zachowaniem itp,

    Nie nazywasz sie czasem Krzeszowski?:-))

    BP NMSP

    HaNkA

  • 5. Data: 2005-03-05 15:59:12
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > od pewnego czasu facet ktory mieszka nademna wynajal mieszkanie studentom
    > ktorzy dzialaja mi na nerwy i innym po czesci tez glosnymi imprezami
    > nienalezytym zachowaniem itp, jak mozna ich sie pozbyc prawnie ?:)

    zglosic wlasciciela do urzedu skarbowego pewnie wynajmuje nielegalnie!
    TB

  • 6. Data: 2005-03-05 15:59:29
    Od: e...@g...pl (eusso)

    gardziej napisał(a):

    > troche tolerancji dla mlodziezy!!!
    >
    > ciekawe, czy podpisali umowe, zameldowali sie tymczasowo i wlasciciel
    > rozlicza sie z US :)
    >
    > --

    Prawnie- możesz nabyć nieruchomość- jakieś 10-16 tys. mkw powierzchni ,
    pobudować własny dom, który bedzie na tyle daleko posadowiony od zywych
    ludzi, ze będziesz miał wtedy swiety spokój.

  • 7. Data: 2005-03-05 16:11:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości

    > zglosic wlasciciela do urzedu skarbowego pewnie wynajmuje nielegalnie!

    a skad wiesz ze wynajmuje a nie z dorbego serca pozwala znajomym mieszkac w
    zamian za podlewanie
    kwiatkow?:-)

    P.

  • 8. Data: 2005-03-05 17:46:06
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Nie nazywasz sie czasem Krzeszowski?:-))

    :)))))))))))))))
    Czaszka ludzka do okna pukaja i Marysie demoralizuja?

    Jacek

  • 9. Data: 2005-03-05 20:59:04
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    bartek <f...@w...pl> napisał(a):

    > od pewnego czasu facet ktory mieszka nademna wynajal mieszkanie studentom
    > ktorzy dzialaja mi na nerwy i innym po czesci tez glosnymi imprezami
    > nienalezytym zachowaniem itp, jak mozna ich sie pozbyc prawnie ?:)

    A po co się od razu pozbywać? Jest głośna imprezka w godzinach nocnych, wzywa
    się policję, policja proponuje mandacik. Parę razy po 200 zł dla studenckiej
    kieszeni to nie jest mało. A jak nie chce przyjąć mandaciku - jeszcze lepiej,
    sąd grodzki bardzo nie lubi takich, którzy mu głowę zawracają, 1000 złotych
    grzywny zwykle przemawia i do złotej młodzieży, i do sponsorującego młodzież
    tatusia, i zapada błogi spokój.

    JoP

  • 10. Data: 2005-03-05 23:14:16
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > a skad wiesz ze wynajmuje a nie z dorbego serca pozwala znajomym mieszkac
    > zamian za podlewanie
    > kwiatkow?:-)

    coz ja nie wierze ze z dobrego serca i US tez nie uwierzy :-)
    tak czy siak sasiad lezy :-)
    TB