  • 1. Data: 2007-01-08 10:06:38
    Temat: problem z komornikiem
    Od: Krzysiek Hycnar <khycnar@REMOVE_THIS.o2.pl>

    Witam,

    Mam nieszczescie wynajmowac mieszkanie, ktore przedemna wynajmowal koles
    na ktorym ciazy wyrok, ktory to wyrok ma wyegzekwowac komornik. Ostatnio
    znalazlem w skrzynce informacje, ze jesli ten czlowiek nie zglosi sie do
    komornika celem wyjasnienia sprawy to w mieszkaniu pojawi sie ow
    komornik w towarzystwie policji.
    Wiem ze teoretycznie nic nie moga mi zrobic, bo ten co zalega i ja to
    dwie rozne osoby, ale jak sprawa wyglada w praktyce?

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2007-01-08 10:15:09
    Temat: Re: problem z komornikiem
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 08 Jan 2007 11:06:38 +0100, Krzysiek Hycnar napisał(a):

> [...]
    > Wiem ze teoretycznie nic nie moga mi zrobic, bo ten co zalega i ja to
    > dwie rozne osoby, ale jak sprawa wyglada w praktyce?

    Miałem kiedyś podobny problem (ślady na psp: http://42.pl/u/p6G). Z tego co
    pamiętam, napisałem krótkie pisemko, że taki tu nie mieszka, nie jest
    właścicielem i nic do tego mieszkania nie ma, więc łaskawie proszę o
    odczepienie się, i wysłałem to poleconym komornikowi. I faksem bodajże,
    kiedy ta urzędniczka poprosiła. Dla świętego spokoju. Więcej się nie
    odezwali.
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 3. Data: 2007-01-08 11:31:12
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.01.2007 Krzysiek Hycnar <khycnar@REMOVE_THIS.o2.pl> napisał/a:
> [...]
    > Wiem ze teoretycznie nic nie moga mi zrobic, bo ten co zalega i ja to
    > dwie rozne osoby, ale jak sprawa wyglada w praktyce?

    W praktyce to potrafi być różnie. Zależy jakiego komornika masz na rewirze.
    Jak trafiłeś na przekrętasa (a takich kilku jest), to różne rzeczy potrafią
    się dziać. Ale jeśli to nieduże kwoty, to nie obawiałbym się.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-01-08 12:16:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz Bednarczyk wrote:

    > właścicielem i nic do tego mieszkania nie ma, więc łaskawie proszę o
    > odczepienie się, i wysłałem to poleconym komornikowi. I faksem bodajże,

    Poleconym za potwierdzeniem odbioru bym polecał.

  • 5. Data: 2007-01-08 16:48:47
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Hycnar" <khycnar@REMOVE_THIS.o2.pl> napisał w
    wiadomości news:ent54g$mtt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Wiem ze teoretycznie nic nie moga mi zrobic, bo ten co zalega i ja to dwie
    > rozne osoby, ale jak sprawa wyglada w praktyce?

    u mnie byla podobna sytuacja,
    wynajmuje lokal na firme,
    w ktorym przede mna byla inna firma.

    jakis czas temu nawiedzil mnie komornik
    celem windykacji jakis dlugow tej firmy.
    Rozmowa byla bardzo mila, wypelnil protokol
    ze takiej to a takiej firmy nie ma,
    a ja nie mam z nia nic wspolnego.
    i po sprawie.

    pzdr