    From: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z hipoteką
    Date: Mon, 29 Nov 2004 10:50:29 +0100

    Dzień Dobry,
    Może Państwo będziecie mogli mi poradzić.
    Chce kupić mieszkanie, mam wstepną decyzje kredytową w BPH, a sprzedający
    mają to mieszkanie z wpisana hipoteką na GE Mieszkaniowy, jako
    zabezpieczenie kredytu.
    I powstałe sytuacja patowa, bank sprzedających wystawił zaświadczenie że
    zwolni hipotekę po spełnieniu warunków, tj. wpłaty określonej kwoty i
    zawarciu aneksu do umowy kredytowej ( ponieważ tamtem kredyt jest
    kosolidacyjny na dwie nieruchomości).
    Reasumując, mój bank da kredyt , jak dostanie aneks z tamtego banku, a
    tamten bank da aneks jak dostanie pieniądze ......
    "Klucz do sejfu zamkniety w sejfie"
    Każdy bank ma swoje procedury i nawzajem się zablokowały, co można zrobić w
    tej sytuacji, oprócz zmiany banku..??..;-(((.
    P.S. może w akcie notarialnym można dodać jakiś zapisek?, ale z drugij
    strony nie wiem czy do aktu nie potrzebna jest umowa kredytowa...

    Z góry dziękuje za odpowiedz
    JR