  • 1. Data: 2008-03-08 08:32:53
    Temat: problem-prawo jazdy
    Od: "Bynio" <b...@i...pl>

    Wymieniałem tablice rejestracyjne na nowego typu i przy tej okazji
    wymienieono mi dowód rejestracyjny tzw. miękki i ważność tego dowodu była do
    8 lutego ale przegapiłem ten termin i jest już miesiąc po czy jak złapie
    mnie policja to jaka kara mi grozi ż ejeszce nieodebrałem dowodu sztywnego i
    jeżdż na miękkim ? czy mogą scholować mi samochód ? .Mam pilny wyjazd w
    drógi koniec polski i obawiam się że po drodze mogą mnie scholować na
    parking policyjny.