  • 1. Data: 2002-02-10 12:36:09
    Temat: prawo prasowe
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    witam. szukam materialow /linkow/ dotyczacych szeroko rozumianej wspolpracy
    z mediami. mam tylko ustawe"prawo prasowe", czy obowiazuje jeszcze inne
    przepisy? chodzi mi np. o sytuacje w ktorej dziennikarz pyta o okreslone
    zagadnienie - to ile /jako np. urzednik/ mam czasu, by na to odpowieziec.
    czy cos reguluje te kwestie? w ustawie "prawo prasowe" tego nie
    znalazlem.czy moge zazyczyc sobie pytan na pismie? czy musze czy tez moge
    wyrazic zgode na nagrywanie ze mna wywiadu/uwazam, ze moge, ale nie musze/
    itp kwestie.pozdrawiam
    ssj5