  • 1. Data: 2003-10-27 10:03:35
    Temat: [prawo pracy] parę pytań
    Od: "Jurek" <j...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam parę pytań do znawców prawa pracy.
    1.jeśli zmienił mi się pracodawca na mocy art. 23'(jeden) kp. no i
    oczywiście wylał mnie odrazu z roboty , nie wręczył mi nowej karty służb i
    obowiązków ani nie zapoznał mnie z nowym regulaminem pracy( w nowej firmie)
    to może powoływać się na poprzedni regulamin pracy ( starej firmy) i na
    poprzednią kartę służb i obowiązków ?
    2. jeśli złożyłem pozew do sadu pracy i dostałem odpowiedz na pozew gdzie
    wnoszone jest oddalenie powództwa w całości jest moim obowiązkiem ( jaki
    termin) odpowiedzieć na ,, odpowiedz na pozew,,
    3. jeśli wniosłem o powołanie świadków to dlaczego niedostali jeszcze
    powiadomienia o terminie rozprawy?

    uf pozdrawiam.

    j...@p...onet.pl
    j...@w...pl