    From: "przemo77" <p...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo jazdy
    Date: Sun, 13 Jul 2003 22:19:14 +0200

    Witam ! Mam pytanie !

    Dzis slyszalem ze ponoc na skutery o pojemnosci do 50 ccm nie trzeba prawa
    jazdy, wystarczy byc pelnoletnim. Moze ktos sie wypowiedziec czy to prawda
    bo mnie wydaje sie to nieprawdopodobne, ale moze. Zalezy mi na odpowiedzi bo
    nie mam prawka, a musze dojezdzac do pracy 40 km codziennie. Oplaty za PKS
    mnie wykanczaja, a gdyby okazalo sie to prawda to kupilbym sobie jakies
    Piaggio i polowa kasy za bilety bylaby zaoszczedzona. Oczywiscie zawsze
    mozna kupic prawko, ale chce byc w zgodzie z prawem, a na robienie prawa
    jazdy nie mam po prostu czasu, bo za dlugo pracuje.

    Pozdrawiam
    Przemo