  • Data: 2003-06-02 17:35:53
    Temat: prawo jazdy!!
    Od: przemek<q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    prowadzac samochod pod wplywem alkoholu policja dunska zabrala mi
    prawo jazdy, jestem tutejszym studentem i mam czasowy pobyt. Za
    niedlugo bedzie jasne, czy zabiora mi prawo jazdy lub czy skonczy sie
    to na mandacie. jesli to piewrwsze, to prawdopodobnie powiadomiona
    zostanie polska policja´. mam pytanie, czy wykroczenie popelnione
    przezemnie w danii bedzie uwzglednione przez polska policje i czy
    zabronia mi prowadzenia samochodu w PL, tzn czy zabiora mi rowniez
    prawo jazdy w PL i czy konsekwencje tego czynu beda tak samo
    traktowane w PL. Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Przemek

    -> http://usenet.pomocprawna.info