  • 1. Data: 2002-02-28 11:31:51
    Temat: prawo handlowe-3 CZYJĄ WŁASNOŚCIĄ JEST MAJĄTEK SPÓŁDZIELNI?
    Od: "DANIEL WOZNY" <d...@g...pl>

    witam
    mam egzamin w SOBOTE I NIE BARDZO ZNAM ODPOWIEDŹ NA TO PYTANIE

    3 CZYJĄ WŁANOŚCIĄ JEST MAJĄTEK SPÓŁDZIELNI?

    ART. 3 ustawy o spół. mówi, że majątek spół. jest prywatną własnością jej
    członków.

    Kruczalak w swojej książce - majątek sp. Ma charakter prywatnej własności
    grupowej. Nie przysługuje ona poszczególnym członkom lecz spół jako os.
    Prawnej.

    POMOCY!
    DANIEL WOŹNY

  • 2. Data: 2002-02-28 15:30:42
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "DANIEL WOZNY" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > Kruczalak w swojej książce - majątek sp. Ma charakter prywatnej własności
    > grupowej. Nie przysługuje ona poszczególnym członkom lecz spół jako os.

    Przeciez sam Pan napisal...

    jest prywatna wlasnoscia jej czlonkow, lecz nie wlasnoscia ODREBNA.

    Dobrze ? (nie jestem prawnikiem)

    Boguslaw