    From: "Nicki" <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo autorskie - interpretacja ustawy
    Date: Sun, 1 Feb 2004 13:58:46 +0100
    Sender: m...@a...pl@sownet.eu.org

    Witam
    jestem grafikiem, od pond dwoch lat pracowalam nad strona dla mojego
    bliskiego znajomego, nie mielismy za bardzo zadnej umowy co do pracy oprocz
    tego ze jak bedzie jakas kasa to mamy ustalone warunki podzialu. On ponosil
    koszty nasku i utrzymania serwera (bo adres jest jego) a ja mialam pracowac
    budujac portal.
    Jakis czas temu pokocilismy sie i on zablkowal mi dostep do serwera gdzie
    jest umieszczona nasz strona i twierdzi ze mimo wszystko co tam jest jego bo
    adres www zarejestrowany w nasku jest jego.
    A ja uwazam ze owszem adres jest jego, ale pliki ktore tam sa sa przeciez
    moja choc on twierdzi inaczej
    Nie chce narazie zaczynac spraw odrazu drastycznie czyli sadem czy policja
    (czy takie cos jest scigane z urzedu?)

    prosze o pomoc
    pozdr