  • 1. Data: 2012-02-10 14:22:46
    Temat: prawa i obowiązki pracownika na wypowiedzeniu
    Od: "Marco" <k...@i...pl>

    Witam,
    czy pracodawca ma prawo wymagać ode mnie przeszkolenia moich
    współpracowników oraz osoby zatrudnionej na moje stanowisko mimo że nie
    poniósł żadnych kosztów na moje szkolenie gdyż wymaganych programów
    graficznych i DTP uczyłem się sam w domu?
    Marco

  • 2. Data: 2012-02-10 14:27:55
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    Pracodawca ma prawo wydawać Ci polecenia, które ty masz realizować, chyba że uważasz
    że godzą w twoją godność osobistą - wówczas możesz odmówić. To oczywiście
    uproszeczenie, ale bliskie prawdy.

    AdamK

  • 3. Data: 2012-02-10 15:45:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-02-10 15:22, Użytkownik Marco napisał:
> [...]
    > poniósł żadnych kosztów na moje szkolenie gdyż wymaganych programów
    > graficznych i DTP uczyłem się sam w domu?

    Przeszkolenia w obsłudze jakichś konkretnych programów raczej
    nie, bo szkolenia w zakresie z tych programów w zakresie
    obowiązków raczej nie masz, przeszkolenia i wprowadzenia w
    tajniki stanowiska pracy jak najbardziej.

    Zamiast się droczyć z pracodawcą urządził bym zastępcom kurs
    malowania z ręki, i niech się pracodawca cieszy.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-02-10 18:56:14
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Marco" <k...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > poniósł żadnych kosztów na moje szkolenie gdyż wymaganych programów
    > graficznych i DTP uczyłem się sam w domu?

    teoretycznie moze, ale jezeli nie jestes nauczycielem\instruktorem to
    dzielenie sie ta wiedza wcale nie musi ci przychodzic bardzo latwo, prawda?

    jak ich przeszkolisz przez miesiac z rzeczy ktore beda praktycznie nieprzydatne
    to wystarczy to nazwac budowaniem podstaw pod dalsze szkolenie ;)

  • 5. Data: 2012-02-10 19:00:00
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Marco napisał(a) :
> [...]
    > poniósł żadnych kosztów na moje szkolenie gdyż wymaganych programów
    > graficznych i DTP uczyłem się sam w domu?

    Nie wiem, czy się coś nie zmieniło, ale możesz w trakcie
    wypowiedzenia wziąć wolne 1 lub 2 dni na poszukiwanie pracy, w
    zależności od stażu. O chorobie w sezonie wirusowym nie wspominam.
    O ile w obowiązkach nie masz zapisanego szkolenia z programów, to
    nie nadajesz się do tego ;-) W gardle drapie, gubisz wątki, itp.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]