  • 1. Data: 2003-01-04 10:48:52
    Temat: poszukuję biura rachunkowego/księgowej w warszawie do prowadzenia małej DG
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    poszukuję biura rachunkowego/księgowej w Warszawie (centrum, wola lub
    Żoliborz) do prowadzenia małej DG
    myślę, że zakres pracy to będzie głównie doradztwo jak rozpocząć i prowadzić
    działalność
    i ewentualnie jak zaksięgować po 2-3 fakturki w miesiącu przychodzące i 2-3
    kosztów

    czy za 100-150 zł mam szansę znaleźć taką usługę ?
    a może kogoś obsługuje taka księgowa i może polecić ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-04 11:13:25
    Od: b...@o...pl

> [...]
    > kosztów
    >
    > czy za 100-150 zł mam szansę znaleźć taką usługę ?
    > a może kogoś obsługuje taka księgowa i może polecić ?

    Skontaktuj sie ze mna na priva.

    Pozdrawiam

    Basia
    b...@o...pl