  • 1. Data: 2023-08-31 19:49:40
    Temat: poszukiwania
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Taki przyklad

    https://wiadomosci.radiozet.pl/polska/norweg-zabil-p
    amele-i-porwal-dziecko-prokuratura-nie-miala-litosci

    "Martwą 26-latkę na początku listopada 2022 roku znalazł w mieszkaniu
    w Oświęcimiu jej ojciec.
    Na miejscu nie było natomiast jej kilkuletniej córki Mii oraz ojca
    dziewczynki - Ingebrigta G. Policja rozpoczęła pościg za mężczyzną.
    Za dzieckiem został wydany Child Alert. Po kilku godzinach mężczyznę
    zatrzymali duńscy funkcjonariusze na autostradzie w Kopenhadze. Jechał
    volkswagenem na oświęcimskich numerach rejestracyjnych. Na tylnym
    siedzeniu była 5-letnia Mia.
    "

    Pogratulować Dunczykom, czy dostali nr rejestracyjne auta, nr
    telefonu, maja system rozpoznawania tablic na drogach, więc to w
    zasadzie formalność?

    J.

  • 2. Data: 2023-08-31 21:55:01
    Temat: Re: poszukiwania
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.08.2023 o 19:49, J.F pisze:
    > Pogratulować Dunczykom, czy dostali nr rejestracyjne auta, nr
    > telefonu, maja system rozpoznawania tablic na drogach, więc to w
    > zasadzie formalność?
    Duńczyk jechał do domu i można było przewidywać, ze pojedzie tą drogą.
    Zakładając, ze nie miał biletów na prom, to Google pokazują 14 godzin i
    jeden możliwy most nad cieśninami.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-09-01 13:37:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Aug 2023 21:55:01 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Duńczyk jechał do domu i można było przewidywać, ze pojedzie tą drogą.
    > Zakładając, ze nie miał biletów na prom,

    Chyba nie tak łatwo sprawdzic na szybko, moze nawet nie trzeba
    rezerwować wczesniej, ale pewnie teraz prawie wszyscy jadą mostem.

    > to Google pokazują 14 godzin i jeden możliwy most nad cieśninami.

    Logiczne i moze faktycznie wykorzystali.

    Ale nawet wtedy - stac tak wiele godzin i wypatrywać tego jednego auta
    o danych numerach ... cieżka robota.

    Myślę, ze mają jakies wspomaganie ...

    J.

  • 4. Data: 2023-09-01 21:42:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2023 o 13:37, J.F pisze:

    > Chyba nie tak łatwo sprawdzic na szybko, moze nawet nie trzeba
    > rezerwować wczesniej, ale pewnie teraz prawie wszyscy jadą mostem.

    Nie płynąłem nigdy takim promem, ale wydaje mi się, że tam podobna do
    samolotu odprawa.

    > Logiczne i moze faktycznie wykorzystali.
    > Ale nawet wtedy - stac tak wiele godzin i wypatrywać tego jednego auta
    > o danych numerach ... cieżka robota.
    > Myślę, ze mają jakies wspomaganie ...

    Kamery. U nas też są.

    --