  • 1. Data: 2023-08-29 13:57:30
    Temat: Poczta Polska - kto wysłał?
    Od: n...@o...pl

    Przyszło awizo, przesyłka nieodebrana (PP zresztą poleciała w ciula
    dwukrotnie).
    Można się jakoś dowiedzieć kto nadał?

    W trackingu mam tylko:

    Rodzaj przesyłki Przesyłka firmowa polecona zamiejscowa
    Urząd nadania PP Zabrze S101 (ul. Macieja Mielżyńskiego 5, 41-851 Zabrze)
    Gabaryt A
    Format S
    Usługi komplementarne/dodatkowe
    Potwierdzenie odbioru
    EPOR - Elektroniczne potwierdzenie odbioru - rozszerzone
    Masa 0.5 kg

    Otrzymano dane elektroniczne przesyłki 2023-08-02 13:33:09 Elektroniczny
    Nadawca
    Nadanie 2023-08-02 17:02:34 PP Zabrze S101

  • 2. Data: 2023-08-29 14:18:47
    Temat: Re: Poczta Polska - kto wysłał?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Aug 2023 13:57:30 +0200, n...@o...pl wrote:
> [...]
    > Nadawca
    > Nadanie 2023-08-02 17:02:34 PP Zabrze S101

    Ciekawe, czy w Zabrzu udzieliliby informacji.

    Chociaz ... skoro jest w systemie, to powinni i placówce u adresata
    znac nadawce.

    Ale tam przy Mielzynskiego jest "oddzial celny pocztowy", wiec moze
    cos z aliexpres ...

    J.

  • 3. Data: 2023-08-29 14:58:25
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 29.08.2023 o 13:57, n...@o...pl pisze:
> [...]
    > Nadawca
    > Nadanie 2023-08-02 17:02:34 PP Zabrze S101

    Musisz iść na pocztę i podpisać odbiór na tablecie.

    --
    animka

  • 4. Data: 2023-08-31 20:12:42
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-08-29 o 13:57, n...@o...pl pisze:
> [...]
    >
    > W trackingu mam tylko:
    >
    > Potwierdzenie odbioru
    > EPOR - Elektroniczne potwierdzenie odbioru - rozszerzone

    Elektroniczne potwierdzenie odbioru - rozszerzone to są Sądy, organy
    administracji państwowej lub samorządowej, prokuratura itp.

    Nadawany przez e-nadawcę, więc w systemie ZST są dane nadawcy i
    odbiorcy. Teoretycznie powinieneś dowiedzieć się w dowolnej placówce
    poczty, gdzie jest pracownik z pełnym dostępem do ZST, ale wydaje mi
    się, że z powodu RODO w placówkach oddawczych ograniczyli dostęp tylko
    do rejonu doręczeń.

    Jeśli chodzi o listy prywatne, nadawane z pominięciem e-nadawcy, to w
    systemie jest tylko numer i kierunek. Dopiero, jeśli list jest
    nieodebrany, to przed dokonaniem zwrotu wprowadza się dane nadawcy i
    odbiorcy.

    Zweryfikuj to jeszcze w grupie:
    https://www.facebook.com/listonoszepolska/

  • 5. Data: 2023-09-02 23:07:51
    Od: n...@o...pl

    Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > poczty, gdzie jest pracownik z pełnym dostępem do ZST, ale wydaje mi
    > się, że z powodu RODO w placówkach oddawczych ograniczyli dostęp tylko

    Dzięki, już wiem, że to z sądu (założyłem konta na portalu informacyjnym sądu
    -- czy jakoś tak). Sobie listonosz donosi co chce, bo inne przyniósł.

    Wysłali powtórnie :)