    From: "LifeGuard" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: postępowanie spadkowe w sprawie przyczepki...
    Date: Fri, 20 Aug 2004 15:51:15 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@clf39.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam
    Ostatnio postanowilem odnowic przyczepke typ "lekka" aby ją sprzedac. Ale
    okazalo sie ze dowod rejestracyjny przyczepki został oddany w depozyt do
    urzedu komunikacji. W tym urzedzie miła pani oswiadczyla mi ze dowod moze
    odebrac tylko własciciel (a jest nim juz niezyjacy moj dziadek). Po smierci
    dziadka nie przeprowadzalismy jszcze postepowania spadkowego bo nie bylo
    potrzeby. Moje pytanie jest takie: jakie mam szanse na odebranie tego dowodu
    z urzędu nie przeprowadzajac postepowania spadkowego. Co moge zrobic aby nie
    popadac w koszty? Jak to mozna rozwiazac? Jakies porady...

    Pozdrawiam i dziekuje z gory...