  • 1. Data: 2007-01-18 10:52:02
    Temat: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Od: "Dori" <d...@o...pl>

    Wielokrotnie prosiłam mojego pracodawce o rozwiązanie umowy za porozumieniem
    stron. Spotyka mnie z jego strony kompletna ignorancja - czy mam jakąś inną
    możliwość rozwiązania umowy na czas określony (bez możliwości wypowiedzenia)
    niż porzucenie pracy?
    Dorota

  • 2. Data: 2007-01-18 11:21:56
    Temat: Re: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Od: redgrist <r...@n...pl>

    Dori napisał(a):
> [...]
    > możliwość rozwiązania umowy na czas określony (bez możliwości wypowiedzenia)

    To chyba obowiązują cie 2 tyg wypowiedzenia? Wypowiedz umowę weź
    zwolnienie lekarskie.I juz nie pokażesz sie w pracy.
    A może masz coś na niego? Na przykład jakieś brak szkoleń BHP, i inne takie?

    redgrist

  • 3. Data: 2007-01-18 11:36:22
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Dori" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy mam jakąś inną możliwość rozwiązania umowy na czas określony (bez
    > możliwości wypowiedzenia) niż porzucenie pracy?

    Prosiłaś?
    Przecież to nie jest kwestia próśb i chęci.

    Piszesz wypowiedzenie zgodnie z ustawowym trybem wypowiedzenia i dostarczasz
    je za potwierdzeniem odbioru.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2007-01-18 11:56:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eonirc$h7p$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl Dori <d...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > czy mam jakąś inną możliwość rozwiązania umowy na czas określony (bez
    > możliwości wypowiedzenia) niż porzucenie pracy?
    Skoro umowa jest tego rodzaju, że wypowiedzenie nie przysługuje, to IMO
    wyłącznie rozwiązanie stosunku pracy bez wypowiedzenia w trybie art. 55 §1
    albo §1^1 KP. Ale muszą zachodzić opisane tam okoliczności, i to najlepiej w
    sposób nie budzący wątpliwości, bo inaczej narazisz się na sprawę SP i to z
    dużym prawdopodobieństwem przegranej.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2007-01-18 12:05:34
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 18 sty o godzinie 12:21, na pl.soc.prawo, redgrist napisał(a):

    > To chyba obowiązują cie 2 tyg wypowiedzenia?

    Przecież napisała że umowa na czas określony nie zawiera klauzuli o
    możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy (umowa ponad 6 miesięcy).
    Czytaj posty zanim na nie odpowiesz.

    --
    Herbi
    18-01-2007 13:05:30

  • 6. Data: 2007-01-18 12:15:41
    Temat: Re: Re: porzucenie pracy czy inne wyjście?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Jotte* na tej grupie:

> [...]
    > sposób nie budzący wątpliwości, bo inaczej narazisz się na sprawę SP i to z

    Już ja widzę sąd, który daje pracodawcy odszkodowanie w takiej sytuacji.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2007-01-18 12:27:18
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Paweł porozsypywal nastepujace haczki:
    > Przecież to nie jest kwestia próśb i chęci.
    Jest
    > Piszesz wypowiedzenie zgodnie z ustawowym trybem wypowiedzenia i dostarczasz
    > je za potwierdzeniem odbioru.
    No wlasnie rzecz w tym ze autorka watku nie ma takiej mozliwosci.
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-01-18 12:33:27
    Od: redgrist <r...@n...pl>

    Herbi napisał(a):

    > Przecież napisała że umowa na czas określony nie zawiera klauzuli o
    > możliwości wcześniejszego rozwiązania umowy (umowa ponad 6 miesięcy).
    > Czytaj posty zanim na nie odpowiesz.

    Nie bądź taki nerwowy, szkoda zdrowia... to było pytanie...
    Troszkę może nie doczytałem, a Ty sie denerwujesz jak byś był adminem
    tego serwera i bał się że miejsce na dysku na posty się kończy.

    redgrist

  • 9. Data: 2007-01-18 12:39:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:pan.2007.01.18.12.15.41.33598@olgierd.wordpress
    .com
    Olgierd <n...@n...spam.no.problem> pisze:

    > Już ja widzę sąd, który daje pracodawcy odszkodowanie w takiej sytuacji.
    Bym nie ryzykował.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-01-18 12:49:37
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:eonpfd$oga$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest
    > No wlasnie rzecz w tym ze autorka watku nie ma takiej mozliwosci.

    Teraz się doczytałem :)

    --
    Paweł